Sunday, June 23, 2019

ဆရာမ​ေလးက်​ေတာ္​မမ(2)


ဆရာမ​ေလး က်​ေနာ္​မမ -၂။


(ကာမလူဆုိး) ko si ​- ေရးသည္။           ္
============================

​အိမ္​မွာ အရင္​ထဲက မိသားစု​ေလးႏွစ္​ေယာက္​႐ွိတာ။
​ေမာင္​​​ေလးကုိ က်မ အိမ္​​ေပၚကႏွင္​ခ်ၿပီး ဧည္​့ခန္​းဆက္​
တီမွာအ႐ုပ္​ႀကိဳးျပတ္​ထုိင္​​ေနမိတယ္။​

အဲည​ေနကအျဖစ္​အပ်က္​မ်ားျဖစ္​ၿပီးငါးရက္​ခန္​႔ၾကာခ့ဲၿပီ။​
ေမာင္​​ေလးဆီဖုန္​းဆက္​​ေတာ့လည္​းမမကုိင္​ သူ႔အျပစ္
္​န႔ဲသူဆုိ​ေတာ့က်မန႔ဲဖုန္​း​​မ​ေျပာရဲတာျဖစ္​မယ္။​

သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြဆီဖုန္​းဆက္​​ေမး​ေတာ့လည္​းမလာပါလုိ႔သာ​ျပန္​​ေျဖၾကတယ္။​ စုိးရိမ္​စိတ္​လည္​းျဖစ္​သြား
မိတယ္။​ ​ေမာင္​​ေလးမ႐ွိ​ေတာ့မ်က္​စိ႐ွာမိတယ္။​
က်မရ႕ဲမသိစိတ္​ထဲက​ေမာင္​​ေလးကုိခ်စ္​မိ​ေနၿပီဆုိုိတာ
သူအိမ္​ကဆင္​းၿပီးသုံးရက္​​ေျမာက္​​ေန႔မွာသိတာျဖစ္​ပါ
ါတယ္။​

ဟင္​းး စြဲလန္​းျခင္​းသမုဒယကမ​ေကာင္​းပါလား။
အခ်စ္​ဆုိတာလည္​းဆန္​းၾကယ္သား​ေလလုိ႔က်မ
ေတာင္​စဥ္​​ေရမ​ရ​ေတြး​ေနမိတယ္။

​ေမာင္​​ေလးစည္​သူဘြဲ႔ယူတုန္​းက က်မန႔ဲအတူ႐ုိက္​ထား
တ့ဲဓာတ္​ပုံၾကည္​့ၿပီး မ်က္​ရည္​က်​ေနမိတယ္။​

ညပုိင္​းမွာ က်မဆီဖုန္​းလာလုိ႔ကုိင္​လုိက္​​ေတာ့ ကြန္​ပ်ဴ
တာသင္​တန္​းက ​ေမာင္​​ေလးသူငယ္​ခ်င္​းဆီကဖုန္​းျဖစ္​​
ေနတယ္။​ စည္​သူ သူ႔အိမ္​မွာ​ေရာက္​​ေန​ေၾကာင္​း ​ေမး​
ေတာ့လည္​းဘာမွမ​ေျဖ​ေၾကာင္​းမႈိင္​​ေထြခ်​ေနတယ္။​
အာ့ အမဆီဖုန္​းဆက္​အ​ေၾကာင္​းၾကားတာပါလုိ႔​ေကာင္​​
ေလးက​ေျပာတယ္။​ ငါ့​ေမာင္​ မနက္​ျဖန္​သူ႔ကုိအိမ္​ျပန္​
လာခ့ဲ မင္​း မမ ​ေနမ​ေကာင္​းဘူးလုိ႔​ေျပာလုိက္​ပါလုိ႔ က်မ
လည္​း​ေျပာလုိက္​တယ္။​

​ေမာင္​​ေလးဆီကသတင္​းၾကားလုိ႔ ဟုိခ်ာတိတ္​ကုိ​ေက်း
ဇူးတင္​စကား​ေျပာဖုိ႔​ေတာင္​​ေမ့​ေနမိခ့ဲတယ။္

​မနက္​ဆုိက်မကအိမ္​​ေနာက္​ဖက္​ျခံဝန္​းထဲကခ​ေရပင္​ႀကီး​ေအာက္​မွာခ​ေရ​ပန္​း​ေကာက္​​ေနက်​ေလ။
ခ​ေရပန္​း​ေကာက္​​​ေနလုိက္​တယ္။​ ခဏအၾကာမွာ မမ
​ေရဆုိၿပီး ​ေမာင္​​ေလး တခါးဖြင္​့ၿပီးျခံထဲ​ဝင္​လာတယ္။
က်မလည္​း​ေကာက္​ထားတ့ဲခ​ေရပြင္​့​ေလး​ေတြကုိဝမ္​းသာလုံးဆုိ႔ၿပီးခ်ထားလုိက္​တယ္​။​

က်မကုိ သူလုိက္​႐ွာ​ေနတယ္။​ ဟ့ဲ ငါ ဒီမွာလုိ႔​ေလသံမာ
မာန႔ဲ က်မ ​ေျပာၿပီးရပ္​လုိက္​တယ္​။ မမ​ေနမ​ေကာင္​းဘူး
ဆုိ​က်မဆီ​ေလွ်ာက္​လာတယ။္

လူက​ေန​ေကာင္​းတယ္​ စိတ္​ကမ​ေကာင္​းဘူး ဝမ္​းနည္း
နာက်င္​ခံစား​ေနရတယ္​လုိ႔က်မ တမင္​​ေျပာလုိက္​တယ္​။​
က်မ ​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေတာ့သူဒူး​ေထာက္​ခ်ၿပီး ​သားကုိခြင္​့
လႊတ္​ပါ​ေနာ္​ မမ ဟုိတ​ေလာက သား မမကုိခ်စ္​တ့ဲစိတ္​
​ေတြလြန္​ကဲလုိ႔ျဖစ္​သြားတာပါလုိ႔ေျပာျပီး က်မကုိ
​ေတာင္​းပန္​​တယ္။​

ကဲထပါ ဆုိၿပီး​ေမာင္​​ေလးကုိ က်မဆြဲထူျပီးထ​ေစလုိက္​
တယ္။​

မမ သားကုိတကယ္​ခြင္​့လႊတ္​တယ္​​ေနာ္​ စိတ္​မဆုိး
ဘူး​ေပါ့ ဟုတ္​လား
အင္​းလုိ႔ က်မ​ေျပာလုိက္​တယ္​
အာ့ဆုိ သားအခ်စ္​ကုိလက္​ခံ​ေပးပါလား မမ
သားလြန္​က်ဴးခ့ဲတာကုိ တာဝန္​ယူပါရ​ေစဆုိၿပီး
အသနားခံ​ခ်စ္​​ေရးဆုိ​ေန​ေလရ႕ဲ။

က်မလည္​းသူ႔အ​ေပၚခ်စ္​​ေနမိပါၿပီ။

မင္​း ဘာစကား​ေျပာတာလဲ စည္​သူ
ငါ မင္​းအမကြဆုိၿပီး​ေလသံတင္​းၿပီး လက္​
ကုိ​ေျမႇာက္​လုိက္​တယ္​

​ေမာင္​​ေလးကမ်က္​စိစုံမွိတ္​ထားၿပီး က်မ
တကယ္​႐ုိက္​မယ္​ထင္​​ေနတာ

က်မလက္​ကသူ႔ ပခုံးကုိကုိင္​ၿပီး ​ေမာင္​
​ေလးအရပ္​ျမင္​့ျမင္​့ႀကီးဆီကုိ က်မ​ေျခဖ်ား​ေထာက္​
ၿပီး သူ႔ပါးျပင္​ကုိနမ္​းလုိက္​တယ္​

လူလည္​​ေလး က်မကုိက်စ္​​ေန​ေအာင္​
ဖက္​ထားၿပီး မမ သားအခ်စ္​ကုိလက္​ခံ
တာ​ေပါ့​ေနာ္​ ​က်မကုိ​ေမး​ေနတယ္​
လက္​ခံဘူး သိဘူးလုိ႔ က်မလည္​းဆယ္​
​ေက်ာ္​သက္​အပ်ိဳျဖန္​းမ​ေလးလုိရင္​​ေတြ
ဖုိ​ေနမိသလုိ ​ေမာင္​​ေလးပခုံးမွာလက္​အ
စုတင္​ၿပီးဟီး​ေလးခုိထားလုိက္​တယ္​

သြက္​လုိက္​တ့ဲ ​ေမာင္​​ေလး သူ႔အရပ္​ႀကီး
ကုိင္​းၿပီး က်မ ပါးျပင္​ႏွစ္​ဖက္​ကုိ ႏွာ​ေခါင္​း
ခြၽန္​ႀကီးန႔ဲအတင္​းဖိနမ္​း​ေနတာ​ေလ

ျခံထဲႀကီးမွာကြယ္​ဆုိၿပီး သူ႔​ေ႐ွ႕ကက်မ
​ေလွ်ာက္​ထြက္​လုိက္​​ေတာ့ က်မကုိယ္​လုံး
လုံးတစ္​တစ္​​ေလးကုိ​ေစြ႕ခနဲ​ေပြ႕မတယ္​

အိမ္​ထဲကုိ​ေရာက္​​ေတာ့ က်မကုိခ်​ေပးၿပီး
မမကုိခ်စ္​တယ္​
တသက္​လုံး သား တာဝန္​ယူပါရ
​ေစ သားရ႕ဲဇနီးမယားျဖစ္​ခြင္​့​ေပးပါဆုိၿပီး
က်မလက္​ခုံ​ေလးကုိသူနမ္​းလုိက္​တယ္​

သားက မမကုိတကယ္​တာဝန္​ယူမွာလား
ယူမယ္​ ဘယ္​လုိယူမွာလဲ​ေမး​ေတာ့
​ေမာင္​​ေလး​ေလ က်မကုိ​ေပြ႕ခ်ီလုိက္​ျပန္​
တယ္​ က်မလည္​းခုမွက​ေလးျပန္​ျဖစ္​သြား
ရတယ္​႐ွင္​

ခ်ီထားၿပီး ​ေမာင္​့ကုိခ်စ္​လားမတ့ဲ
ခ်စ္ဖူးကြာလုိ႔က်မစလုိက္​တယ္​
မခ်စ္​ရင္​​ေအာက္​ျပစ္​ခ်လုိက္​မယ္​
လူဇိုး​ေလး မ​ေကာင္​းဘူး သားအတြက္​
မမ စုိးရိမ္​ၿပီးငုိ​ေနခ့ဲရတာဟုိရက္​​ေတြက
အာ့ ​ေမာင္​သိလား ခ်စ္​တယ္​ ​ေမာင္​
လုိ႔က်မလည္​းသာယာၾကည္​ႏူးစြာန႔ဲ
​ေျပာလုိက္​တယ္​

မရယ္​​ေပ်ာ္​လုိက္​တာဗ်ာဆုိၿပီး က်မကုိခ်ီ
ၿပီးအခန္​းထဲကုိဝင္လာတယ္​
က်မကုိ​ေအာက္​ခ်​ေပးၿပီး ျမန္​လုိက္​တာ
က်မရ႕ဲႏႈတ္​ခမ္​းကုိစုပ္​နမ္​းလုိက္​တယ္​
က်မပါးစပ္​ထဲကုိ​ေမာင္​​ေလးကသူ႔လွ်ာ
ထုိးသြင္​း​ေတာ့ က်မကလည္​းက်မလွ််ာ
န့ဲထုိးကလိ​ေနလုိက္​တယ္​

က်မလွ်ာကုိသူ႔ပါးစပ္​ထဲ့ၿပီး ဆြဲစုပ္​လုိက္​
​ေသးတယ္​။ စုပ္​နမ္​းလုိ႔ၿပီး​ေတာ့​ေမာင္​
​ေလးကုိက်မပါးျပင္​ႏွစ္​ဖက္​ကုိနမ္​း​ခုိင္​းလိုိက္​တယ္​။ ​မ နဖူး​ေလးကုိနမ္​းပါအုံး​ေမာင္​
မ မ်က္​ႏွာ​ေပၚကဆံပင္​​ေတြလည္​းသပ္​
တင္​​ေပး​ေနာ္​ မကုိမၾကမ္​းပါန႔ဲအုံး​ေနာ္​
​ေမာင္​လုိ႔က်မလည္​း​ေျပာလုိက္​တယ္​​

​ေမာင္​​ေလးကလည္​းက်မကုိႏူးည့ံညင္​
သာစြာနမ္​း​ေပး​ေနတယ္​

ၿပီး​ေတာ့ ​က်မလည္​တုိင္​​ေလးကုိနမ္​း
​ေနတယ္​​
က်မမ်က္​စိ​ေလး​မွိတ္​ၿပီးခံယူ​ေနလုိက္​
တယ္​။ ခုက က်မဘက္​ကလည္​းလုိလား
စြာန႔ဲခြင္​့ျပဳျခင္​းျဖစ္​​​တယ္​
ခင္​ပြန္​းန႔ဲလမ္​း
ခြဲၿပီး၆လ​ေက်ာ္​ျပတ္​လပ္​​ေနတ့ဲလိင္​စိတ္​
​ေတြကနားထင္​ကုိ​ေရာက္​​ေနခ့ဲၿပီ
အားး..ဟင္​းးးးး ​က်မတီးတုိ​း​ေလးၿငီးတြား
​ေနမိတယ္​။ ရမက္​သံ​ေရာဖီးလ္​တက္​သံ
​ေလးပါ​ေရာႁပြမ္​း​ေနတယ္​

​ေမာင္​​ေလးလက္​ကလည္​းသြက္​လုိက္​
တာ က်မရင္​စိအင္​းက်ီႏွိပ္​​ေစ့​ေတြ​ေထာ
က္​ခနဲျဖဳတ္​ၿပီးခြၽတ္​လုိက္​တယ္​​ေလ
ဘရာစီယာ​ေပၚက​ေနရင္​သားအစုံကုိဖြ
ဖြ​ေလးဆုပ္​နယ္​​ေနတယ္​

က်မလည္​းသူ႔​ေခါင္​းကုိကုိင္​ၿပီး ရင္​သား
႐ွိရာကုိမ်က္​ႏွာအပ္​​ေပးထားၿပီး ဘရာ
ဂ်ိပ္​ျဖဳတ္​ ခြၽတ္​လုိက္​တယ္​

​ေမာင္​​ေလး​ေလ ခ​ေလးက်​ေနတာပဲ
က်မႏုိ႔ႏွစ္​လုံးကုိတႁပြတ္​ႁပြတ္​စုိ႔​ေနတာ
အားး ဟားး အ အားး
ႏုိ႔သီး​ေခါင္​း​ေလးကုိလွ်ာန႔ဲထုိးလုိက္​စုိ႔
လုိက္​လုပ္​ၿပီး က်မရ႕ဲစူၿဖိဳးၿဖိဳးဝမ္​းဗုိက္​
သားျဖဴ​ေလးအ​ေပၚ​ေအာက္​လွ်ာန႔ဲယက္​​ေပး​ေနျပန္​တယ္​။ အုိးး အားးးး ​ေမာင္​

က်မထမီကုိခါးက​ေနသူ​ေျဖခ်လုိက္​တယ္​
သူ႔ အင္​းက်ီပုဆုိးကုိပါခြၽတ္​ၿပီး က်မကုိယ္​
မွာတထည္​သာက်န္​​ေတာ့တ့ဲပင္​တီကုိ
ဆြဲခ်လုိက္​တယ္​
က်မ​ေ႐ွ႕ဒူး​ေထာက္​ခ်လုိက္​တယ္​

က်မ​ေျခ​ေထာက္​ကုိ​ေျမႇာက္​​ေစၿပီးပင္​တီ
ကုိ​ေဘးမွာပုံထားတယ္​

​ေမာင္​​ေလးမ်က္​ႏွာက က်မ​ေပါင္​ခြဆုံကုိ
အပ္​လုိက္​ၿပီး​ေစာက္​​ေမႊးနက္​ပါးပါး​ေလး
မ်ားန႔ဲဖုံးလႊမ္​းထားတ့ဲ​ေစာက္​ဖုတ္​​ႏႈတ္​
ခမ္​းဝ​ေပၚသူ႔လွ်ာတင္​ထားတယ္​

​လွ်ာ​ေႏြး​ေႏြး​ေလးက ခုနကသူဆြထား
လုိ႔အရည္​ၾကည္​​ေလးမ်ာစုိ႔ထြက္​​ေနတ့ဲ
က်မ​ေစာက္​ဖုတ္​အကြဲ​ေၾကာင္​းတုိင္းအ
​ေပၚ​ေအာက္​ယက္​​ေပး​ေနတယ္​
အားး ႐ွီးးးး က်မရ႕ဲရသာဖူးအစိ​ေလးကုိ
ပါ ပါးစပ္​ထဲထ့ဲၿပီးစြဲဆုပ္​​ေန​ေတာ့
အားးးး အီးး ​ေမာင္​ အားးး တီးတုိး​ေလး
ၿငီးတြားၿပီးက်မလက္​က သူ႔​ေခါင္​းကုိ
ဆုပ္​ကုိင္​ထားလုိက္​တယ္​

ယက္​​ေနရင္​း က်မ​ေျခတဖက္​ကုိမၿပီး
​ေမာင္​​ေလးကသူ႔ပခုံး​ေပၚတင္​ထားလုိက္​
တယ္​။ အဖုတ္​ႏႈတ္​ခမ္​းသားႏွစ္​ဖက္​ကုိ
သူလက္​န႔ဲသာသာ​ေလးျဖဲၿပီး​သူ႔လွ်ာက
က်မ​ေစာက္​​ေခါင္​းထဲဝင္​လုိ႔ထုိးကလိ
​ေပး​ေနတယ္​။ အားးးး အားးးးးးးးးးးးးးးး

က်မအ႐ွင္​လတ္​လတ္​က​ေန နတ္​ျပည္​
​ေျခာက္​ထပ္​​ေရာက္​သြားလားမွတ္​ရ
တယ္​႐ွင္​။ ​ေကာင္​းလုိက္​တာမွစာဖြဲ႔မျပ
ႏုိင္​​​ေလာက္​​ေအာင္​ပါပဲ

ခဏၾကာ​ေတာ့ အားးးးးးးးးးးးးးးးးးးလုိ႔
ၿငီးတြားၿပီး က်မခါး​ေလး​ေကာ့တက္​ၿပီး
ဇတ္​ခနဲဇတ္​ခနဲျဖစ္​သြားတယ္​

​ေမာင္​​ေလးလွ်ာအျပားလုိက္​ႀကီးက်မ
​ေစာက္​ဖုတ္​​ေအာက္​ထုိးခံထားၿပီးထြက္​
သမွ်က်မ​ေစာက္​ရည္​မ်ားကုိတစက္​မ
က်န္​ၿမိဳခ်လုိက္​တယ္​
အုိးး ​ေမာင္​ရယ္​ မရြံဘူးလားဆုိ​ေတာ့
မရြံပါဘူး မရယ္​ မရ႕ဲ​ေစာက္​ရည္​​ေတြကုိ
အရင္​ထဲကရင္​း​ေသာက္​ခ်င္​​ေနတာပါ

​ေမာင္​ရယ္​ က်မသူ႔ကုိထခုိင္​းၿပီး ဒူး​ေထာ
က္​ခ်လုိက္​တယ္​။ ညာလက္​တဖက္​က
​ေမာင္​​ေလးရ႕ဲသန္​မာတုတ္​ခုိင္​ၿပီးအ​ေၾကာ
ၿပိဳင္​းၿပိဳင္​းထ​ေနတ့ဲလီးညဳိထြားႀကီးကုိ
ဆုပ္​ကုိင္​လုိက္​တယ္​။ ဒစ္​ဖူးႀကီးကလည္​း
ရဲရဲနီ​ေနတယ္​။ က်မတခ်က္​ခ်င္​းဂြင္​းထု
​ေပး​ေနၿပီး ​....... ​ေမာင္​ မရ႕ဲဆံထုံး​ကုိကုိင္​
ထားပါ မ်က္​ႏွာ​ေပၚက​ဆံပင္​စ​ေလး​ေတြ
ကုိသပ္​တင္​​ေပးပါ​ေနာ္​ဆုိၿပီး ပါးစပ္​​ေလး
ဟၿပီးလီးတံကုိပါးစပ္​ထဲထ့ဲစုပ္​​ေပး​ေန
လုိက္​တယ္​
အားးးး ႐ွီးး မရယ္​ဆုိၿပီး​ေမာင္​​ေလး က်မ
ရ့ဲဆံပင္​စ​ေတြကုိသပ္​ၿပီးဆံထုံးကုိဖြဖြ
​ေလးကုိင္​ထားတယ္​

က်မ အာခံတြင္​း​ေလးထဲမွာလီး​တံႀကီး
ကသံ​ေခ်ာင္​းႀကီးလုိ ပါးစပ္​တခုလုံးျပည္​့
​ေနၿပီး ပါး​ေလးႏွစ္​ခ်ိဳင္​့ဝင္​တ့ဲထိစုပ္​​ေပး
​ေနလုိက္​တယ္​
အားး မ ​ေတာ္​ၿပီ မစုပ္​န႔ဲ​ေတာ့ မ အဖုတ္​
ထဲမွာ ​ေမာင္​ၿပီးခ်င္​လုိ႔ဆုိၿပီးပါးစပ္​ထဲက
လီးတံကုိဆြဲႏႈတ္​သြားတယ္​

က်မကုိ​ေမာင္​​ေလးကဆြဲထူလုိက္​ၿပီး
နံရံမွာ​ေက်ာကပ္​ထား​ေစတယ္​

က်မ​ေျခတဖက္​ကုိမၿပီးသူ႔ခါးမွာခါးတစ္​
ခြင္​ခ်ိတ္​ထားတယ္​။ ​က်မ​ေစာက္​ဖုတ္​ဝ
မွာလီးတံ​ေတ့ၿပီးသူ႔​ဒူးတဖက္​ကုိ​ေကြးၿပီး
ခါး​ေကာ့လုိက္​​ေတာ့ ၿဗိ ႁပြပ္​ အုိးး ကြၽတ္​စ္​
က်မ​ေစာက္​ဖုတ္​ႏႈတ္​ခမ္​းသားမ်ားကုိထုိး
ခြဲၿပီး​ေစာက္​​ေခါင္​းထဲတအိအိတုိးဝင္​
လာတယ္​။ အားးးး ​ေျဖး​ေျဖး ​ေမာင္​
မကုိ မၾကမ္​းပါန႔ဲ​ေနာ္​က်မ​ေျပာလုိက္​တယ္​

​ေမာင္​​ေလးလက္​တဖက္​ကက်မကုိဖက္​
ထားၿပီး ပုံမွန္​​ေလးအသြင္​းအထုတ္​လုပ္​
ၿပီးလုိး​ေပး​ေနတယ္​
ဖြတ္​ စိြ ​ေဖာက္​ ဖတ္​ ပ​ေလာက္​
အားးးး အိ အားး ဟားး အားးးး
က်မလည္​းသူ႔ကုိယ္​လုံးႀကီးကုိဖက္​ထား
ၿပီး ၿငီးတြား​ေနမိတယ္​

ငါးမိနစ္​​ေက်ာ္​​ေလာက္​အ​ေရာက္​မွာ
က်မ ၿပီးခ်င္​လာတယ္​။ ​ေမာင္​​ေလးရ႕ဲ
သုတ္​ထိန္​းႏုိင္​မႈကုိ​ ခ်ီးက်ဴးမိရတယ္​
ဟုိတ​ေလာက ​ေလာ​ေလာ ​ေလာ​ေလာ
လုပ္​ရလုိ႔ခဏ​ေလးၿပီးတာထင္​တယ္​

​ေမာင္​ ရၿပီ ​ေဆာင္​့လုပ္​​ေပး အားးးးးး
မ ၿပီးခါနီးၿပီ
​က်မ​ေျပာလုိက္​​ေတာ့ ​ဖင္​ဝကုိလအု႐ုိက္​
သံတဖတ္​ဖတ္​ထြက္​ၿပီး ​ေစာက္​ဖုတ္​
​ေတာင္​မီးပြင္​့ထြက္​မလားမွတ္​ရတယ္​

တဖုန္​းဖုန္​း​ေဆာင္​့လုိး​ေနတယ္​
အားးးးးးးးး အားးးးးးးးးးတီးတုိး​ေလးၿငီး
တြားကာခါး​ေလး​ေကာ့တက္​ၿပီး က်မ
ၿပီးဆုံးျခင္​းကုိ​ေရာက္​သြားခ့ဲတယ္​

က်မန႔ဲမတိမ္​းမယိမ္​းပင္​ ​​ေစာက္​ဖုတ္​ထဲ
​ေမာင္​​ေလးသုတ္​ရည္​ပူမ်ားက ​ေရပန္​းခ
ရားက​ေရက်သလုိပန္​းထြက္​လာတယ္​

က်မ​ေစာက္​​ေခါင္​းအတြင္​းသားမ်ားန႔ဲ
လီးတံကုိဆုပ္​ညစ္​ၿပီးသုတ္​ရည္​လက္​
က်န္​မ်ားကုိစုပ္​ယူ​ေနလုိက္​တယ္​

​ေမာင္​ မအထဲမွာဒီတုိင္​း​ေလးထ့ဲထား
​ေပးအုံး​ေနာ္​လုိ႔က်မ​ေျပာလုိက္​တယ္​
​ေမာင္​့ရ႕ဲ သဲတျခမ္​း​ေလးမရယ္​ အရမ္​း
ခ်စ္​တယ္​ဆုိၿပီး က်မႏႈတ္​ခမ္​းကုိစုပ္​နမ္​း
​ေနတယ္​။ ​ေမာင္​​ေလးက​ေခသူ​ေတာ့မ
ဟုတ္​ ဒီက​ေလးအျပာကား​ေတြဘယ္​
​ေလာက္​ၾကည္​့ထားတယ္​မသိ

ဆက္​ခ္​ကုိအရမ္​းနားလည္​​ေနတယ္​
ဆယ္​မိနစ္​​ေက်ာ္​​ေလာက္​​ေရာက္​​ေတာ့
သူ႔လီးတံကက်မ​ေစာက္​ဖုတ္​ထဲမွာ​ေနာက္​တခါထပ္​လုိးဖုိ႔အသင္​့ျဖစ္​​ေနတယ္​

​ေမာင္​့ဟာႀကီးကလည္​း မာလာျပန္​ၿပီ
ဟြန္​းးက်မ​ေျပာလုိက္​တယ္​

မ ​ေမာင္​့ပခုံးႏွစ္​ဖက္​မွာလက္​တင္​ၿပီး
ဖက္​ထား​ေနာ္​ဆုိၿပီး က်မကုိ​ခ်ီလုိက္
တယ္​။ က်မ​ေျခႏွစ္​ဖက္​ကုိသူ႔ခါးမွာခါး
တစ္​ခြင္​ခ်ိတ္​ထားၿပီးဖက္​ထားလုိက္​တယ္​

က်မရ႕ဲစြင္​့ကားတ့ဲတင္​စုိင္​ႀကီးႏွစ္​လုံးကုိ
ကုိင္​ၿပီး မတ္​တပ္​ရပ္​ ပင္​့လုိး​ေနတယ္​
ဇိြ ပြတ္​ ဖတ္​ ပ​ေလာက္​ ႁပြတ္​ စိြ
အားးးး အုိးး အိ အားးးး အ
က်မကလည္​း​ေမာင္​​ေလးပင္​့လုိးခ်က္​န႔ဲ
အညီ ဖင္​ႀကီးကုိ​ေအာက္​ႏွိမ္​့ခ်​ေပး​ေန
လုိက္​တယ္​
ဖြစ္​ ႁပြတ္​ ၿဗိ ဖတ္​ ပ​ေလာက္​ ဒုတ္​
အင္​့ အားးး အီးး အားး ဟားး အားးဟင္​းး

ခဏၾကာ​ေတာ့ ​ေမာင္​​ေလး​ေျငာင္​းလုိ႔
ထင္​တယ္​။ ကုတင္​​ေပၚက်မကုိခ်ီၿပီး
တက္​ကာအိပ္​ယာထက္​မွာပက္​လက္​
လွန္​လုိက္​တယ္​

က်မကအ​ေပၚက ဖင္​ႀကီးႏွ့ဲလုိက္​ဖိဆြဲ
လုိက္​​ေ႐ွ႕တုိး​ေနာက္​ငင္​လုပ္​လုိက္​န႔ဲ
တက္​​ေဆာင္​့​ေပး​ေနလုိက္​တယ္​
ဖတ္​ ဖလႊတ္​ ႁပြတ္​ ဒုတ္​ အင္​့ အားးးးးးး
အားး အ​ေပၚကတက္​​ေဆာင္​့​ေတာ့သား
အိမ္​ကဒါ႐ုိက္​​ေထာက္​မိ​ေနတယ္​

​ေမာင္​​ေလးကလည္​း​ေအာက္​ကပင္​့ၿပီးလုိး​ေနလုိက္​တာမ်ားႏုိ႔အုံႀကီးႏွစ္​ဖက္​ကလႊဲယမ္​း​ေနသလုိက်မရ႕ဲတစ္​က်ပ္​သားဘတ္​​ဆြဲႀကိဳးေလးလဲလႊဲယမ္​းလုိ႔​ေနတယ္

​ေမာင္​​ေလးလက္​ႏွစ္​ဖက္​က က်မႏုိ႔ႏွစ္​
လုံးကုိညင္​သာစြာဆုပ္​နယ္​ၿပီးပင္​့လုိး
​ေနတယ္​။ ဖတ္​ စိြ ​ေဖာက္​ ပ​ေလာက္​
ႁပြတ္​ အားးးးး အားးးး ဟားး အိ အားးးး

​ေမာင္​​ေလးရင္​ဘတ္​​ေပၚ​ေမွာက္​ခ်လုိက္​
တယ္​။ ​ေမာင္​​ေလးကဆရာႀကီးပဲ
က်မဖင္​​ေပၚက္​ထဲသူ႔လက္​ခလည္​ကုိစ
​ေတြးစြတ္​ၿပီးႏႈိက္​ကာ ပင္​့လုိး​ေနတာ
ကုတင္​တုိင္​​ေတာင္​လႈတ္​​တ့ဲအထိပဲ

အားး အားး ဖင္​ႏႈိက္​ထားတာ မတမ်ိဳးႀကီး
ခံစားရတယ္​ ​ေမာင္​ရယ္​
က်မ​ေျပာလုိက္​တယ္​

က်မမွာတၿပိဳင္​နက္​ထဲအဖုတ္​ကုိလုိးခံ
ရၿပီးဖင္​ႏႈိက္​ထားလုိ႔​ေအာင္​့​ေပမယ္​့ အရ
သာတမ်ိဳး​ေကာင္​း​​ေစတယ္​

ခဏၾကာ​ေတာ့ က်မတကုိယ္​လုံးထုိး
ထုိးထြန္​႔ျဖစ္​ၿပီး ကာမပန္​းတုိင္​ကုိ​ေရာက္​
သြားခ့ဲတယ္​။ ​ေမာင္​​ေလးလည္း က်မ
သားအိမ္​နံမ်ားထိ​ေရာက္​​ေအာင္​လီးရည္​
မ်ားပန္​းထြက္​လာတယ္​

က်မတုိ႔ ေမာင္​ႏွမႏွစ္​​ေယာက္​
ထပ္​ရပ္​နား​ေနလုိက္​ၾကတယ္​

ခဏၾကာ​ေတာ့သူ႔​ေပၚမွတဖက္​ကုိလွိမ္​့
ဆင္​းလုိက္ၿပီး က်မတုိ႔​​နဲနဲ​ေမာသြားလုိ႔
နား​ေနလုိက္​ၾကတယ္

က်ေနာ္ ခဏေန ျပန္လာခ့ဲပါ့မယ္။​

No comments:

Post a Comment

ဆရာမ မမြတ်နိုး နှင့် လှလှမိုး (စ/ဆုံး)

 ဆရာမ မမြတ်နိုး နှင့် လှလှမိုး  (စ/ဆုံး) ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ ညဥ့်လွှာရုံကိုခြုံထားသော ရန်ကုန်မြို.၏ အမှောင်ထုကား နက်ရှိုင်းလှချေပြီ။ အချိန...